Päässyt ihan unohtumaan lisätä viimeisimmät synttärikakut tännekin. Ja niin muistin että ajan tasalla tämäkin blogi edes tällä kertaa olisi ollut. Pyh ja pah.
No, ensin aloitellaan...miten sen sanoisi. Ei niin hienolla luomuksella. Täytyy myöntää että vähän tämä kakku kyllä hävettää. Kakun päälle piti tulla kauhakuormaaja. Ja niinkuin näkyy..ei se sellaista ole nähnytkään.

Kakun päällä vaahtokarkkimassaa ja keksimurua. Kyseessä laktoositon kakku noin 20hlö ja sisällä..öö...nyt ly muuten tyhjää mitä sisälle tulikaan.

Noh sitten kaverin pojan synttäreihin. Tullutkin hieman perinne, että pääsen tähän perheeseen kakkuja tekemään <3 Ihanaa kun huomaa samalla itsekin, onko se taas se aika vuodesta!!???


Kuten näkyy, sivuilla kermaa. Päälle toivottiin kuvaa moottoripyörästä tai kuorma-autosta. Tämä oma versioni siitä. Sisällä valkosuklaamousse ja mansikkamousse.

Sitten siirrytään Cars-aiheeseen. Täytyy kyllä sanoa, että tätä kakkua tehdessä riitti tapahtumia. Ensinnäkin olin lasten kanssa jäänyt kotiin koko viikoksi, miehen työmatkan vuoksi. Pienempi sitten päättikin saman viikon aikana tehdä loputkin purukalustostaan, joten huudettiin ja valvottiin taukoamatta. On se hieman haastavaa tehdä kakkua huutavan lapsen kera. Sitten talossa ilmeni pientä sähkövikaa, jota korjailtiin kesken kakun teon..menin sitten kolauttamaan vielä varpaanikin niin huolella, että se murtui..mitäpä vielä. No tällaisen sitten lopulta aikaan sain.


Kakku noin 30hlö, sisällä vaniljaista moussea jossa suklaarouhetta. Päällinen vaahtokarkkimassaa kaikkia koristeita myöten.

Johan näitä taas tässä olikin viikkojen varrelta. Seuraava projekti onkin hieman taas erilainen. Ja siinä mukana ripaus haastetta kuin jännitystäkin..ainakin itselleni. Siitä myöhemmin lisää :)
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.